بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

موضوع : کتابداری و اطلاع رسانی
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 177

1 - سنجش الگوی استفاده و تحلیل هزینه-سودمندی منابع اطلاعاتی الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس شاخص ای-متریک (چکیده)
2 - بررسی تاثیر اجرای طرح کتاب من بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی شهر مشهد (چکیده)
3 - تاثیر پیچیدگی ذهنی وظیفه کاری بر رفتار تعاملی جستجوی اطلاعات (چکیده)
4 - فناوریهای ترغیبی و کاپتولوژی: کاربردها در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی (چکیده)
5 - بررسی تحلیلی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی ( مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) (چکیده)
6 - شناسایی و تحلیل امکانات و قابلیت‌های کمکی و راهنمایی در نرم افزارهای کتابخانه‌های دیجیتالی ایرانی (چکیده)
7 - واکاوی زمینه‏ های عملکرد علمی و حرفه‏ ای، حضور اعضاء هیأت علمی علم اطلاعات و دانش ‏شناسی ایران و آثار آنها در گوگل، گوگل پژوهشگر و نمایه استنادی علوم ایران (چکیده)
8 - شناسایی عوامل موثر بر فعالیت های علمی و پژوهشی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی (چکیده)
9 - رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی (چکیده)
10 - مقایسه MCQ با JIF2 و JIF5 برای مجلات ریاضی (چکیده)
11 - ارتباط بین سرمایه فرهنگی والدین و میزان استفاده فرزندان از مواد کتابخانه ای کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی (چکیده)
12 - چالش‌های اطلاعاتی در گفتمان امنیت ملی (چکیده)
13 - کاربرد هستی شناسی ها در نظام مدیریت دانش (چکیده)
14 - پیوندهای کور، چالشی در ایده داده‌های پیوندی: واکاوی سرعنوان‌های موضوعی فارسی (چکیده)
15 - ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و تکنولوژی شیراز از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز (چکیده)
16 - تأثیر مهارت های سواد اطلاعاتی بر خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه بیرجند (چکیده)
17 - مقایسه بخش مجموعه سازی نرم افزارهای رسا و سافام به منظور پیشنهاد الگوی مناسب (چکیده)
18 - ارزیابی کاربران درباره پیش‌بینی‌پذیری برچسب‌های اطلاعاتی در وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی (چکیده)
19 - علم اطلاعات و دانش‌شناسی: سرشت و کارکردهای آن (چکیده)
20 - ارزیابی درونی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بیرجند (چکیده)
21 - بررسی کیفیت ساختاری مقالات منتشر شده در مجلات علمی- پژوهشی علوم پزشکی ایران در سال های 1389-1391 بر اساس دستورالعمل کمیته بین‏ المللی سردبیران مجلات پزشکی ( ICMJE) (چکیده)
22 - ارزیابی نمایه های پایان کتابهای فارسی حوزه علوم اجتماعی از نظر رعایت ملاکهای استاندارد ایزو 999 (چکیده)
23 - بررسی بایستگی‌های تدوین سیاست ملی اطّلاع‌رسانی در ایران (چکیده)
24 - نگاهی تحلیلی به تبدیل وضعیت استخدامی کارشناس رسمی به عضو هیات علمی (چکیده)
25 - ارزیابی میزان انطباق ساختمان و تجهیزات کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی با شاخص‌های ده-گانه فاکنر براون از دیدگاه مدیران کتابخانه ها (چکیده)
26 - بررسی اثر میزان توسعه یافتگی کشورها بر رویت پذیری مقالات هم تالیفی (چکیده)
27 - نیاز به شناخت و تاثیر آن بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان (چکیده)
28 - بررسی کارآمدی کلیدواژه ها و عبارت‌های پیشنهادی موتور کاوش گوگل در بسط جستجو و افزایش ربط از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (چکیده)
29 - توصیف منابع اینترنتی در آر. دی. ای. در مقایسه با قواعد فهرست نویسی انگلو امریکن (چکیده)
30 - ارزیابی مکاشفه‌ای محیط رابط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (چکیده)
31 - بررسی نظام پیشنهادات دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کارکنان شاغل در کتابخانه های دانشگاه (چکیده)
32 - ارزیابی مؤلفه های خلاقیت در وب سایت های کتابخانه های مرکزی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (چکیده)
33 - أثیر فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطات ‏بر امنیت انسانی در جامعه اطلاعاتی و دولت الکترونیک (چکیده)
34 - بررسی میزان استفاده از عناصر منبع (عنوان، چکیده کلیدواژه و متن کامل)در فرایند گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا- تحلیلی رایدینگ (چکیده)
35 - نقد و بررسی کتاب شیوه‌های تولید دانش (چکیده)
36 - جغرافیای فرار مغزها و تأثیر آن بر جریان اطلاعات (چکیده)
37 - بررسی برنامه های درسی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی (چکیده)
38 - رابطه ی میزان تولید ناخالص ملی با میزان تولید و مصرف اطلاعات (چکیده)
39 - مروری بر متون سازماندهی مواد در ایران: بررسی کتابها، پایان نامه ها و پژوهشهای حوزه سازماندهی (فهرستنویسی و رده بندی) (چکیده)
40 - مروری بر متون نمایه سازی و چکیده نویسی در ایران بین سال های 1348 تا 13878 (چکیده)
41 - وب سنجی دانشگاه های دولتی کشور به منظور تعیین میزان مشارکت آنها و شناسایی وب سایت های هسته (چکیده)
42 - تحلیل پیوندهای وب سایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وب سنجی (چکیده)
43 - بررسی اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های بیرجند و فردوسی در فراگرد جست وجوی اطلاعات (چکیده)
44 - بررسی و تحلیل میزان و عوامل مؤثر بر فهم کتابداران از واژگان محیط رابط نرم افزار کتابخانه ای سیمرغ (چکیده)
45 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های بیرجند و فردوسی بر اساس الگوی فراگرد جست وجوی اطلاعات کولثاو (چکیده)
46 - ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه های ایرانی (چکیده)
47 - مروری بر منابع تحلیل استنادی در ایران (چکیده)
48 - تاثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه استثنایی وصال بیرجند (چکیده)
49 - مقایسه‌ وضعیت مقاله‌های علمی ایرانی نمایه شده در نمایه استنادی علوم ایران و وب آوساینس با تأکید بر میزان خود‌استنادی آن‌ها (چکیده)
50 - بررسی وضعیت تولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند در پایگاه اسکوپوس با تاکید بر میزان همکاری علمی آنها (چکیده)
51 - میزان همخوانی کلیدواژه های مستخرج از چکیده با توصیفگرهای نمایه سازان در پایگاه چکیده پایان نامه های ایران (چکیده)
52 - وب سنجی دانشگاه های زیر پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (چکیده)
53 - تحلیل کمی تولیدات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از سال 2000 تا 2010 (چکیده)
54 - ارزیابی ابعاد و مؤلفه های خلاقیت در کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران (چکیده)
55 - ارزشیابی کاربرد پذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران (چکیده)
56 - بررسی نگرش اعضاء هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه (چکیده)
57 - رابطه بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و ویژگی های جمعیت شناختی اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در سال های 88-1387 (چکیده)
58 - چارچوب تحقق ترویج علم در نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
59 - شناسایی و تبیین عوامل موثر بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران (چکیده)
60 - ارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه‏ های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع‏ جویی کاربران برپایه الگوی الیس (چکیده)
61 - تحلیل و مقایسه فهرست سرعنوان‌های موضوعی فارسی با فهرست سرعنوان‌های موضوعی کنگره از منظر ویژگی‌های ساختار زبانی و شبکه معنایی (چکیده)
62 - بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب (چکیده)
63 - تحلیل چالشهای پیوسته نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی (چکیده)
64 - پیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وب سایت کتابخانه های دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب (چکیده)
65 - مقایسه تاثیر عنوان و نشانی اینترنتی بر میزان ربط نتایج حاصل از بازیابی اطلاعات در موتورهای جستجو در دو حوزه علوم کشاورزی و علوم انسانی (چکیده)
66 - آمادگی برای پیاده سازی مدیریت الکترونیکی روابط با مشتری (crm-e)در کتابخانه ها:مطالعه موردی کتابخونه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
67 - بررسی انتقادی ساختار اصطلاحنامه در مقایسه با هستی شناسی (چکیده)
68 - عملکرد هستی شناسی ها در نظامهای بازیابی اطلاعات (چکیده)
69 - شناسایی نظام مفهومی حاکم بر فهرست سرعنوان ها و تطابق آن با نظام رده بندی کنگره و نظام دانشی در ایران (چکیده)
70 - بررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ (چکیده)
71 - تحلیل هزینه- اثربخشی کتاب های چاپی لاتین و پایگاه های اطلاعاتی مقالات تمام متن الکترونیکی لاتین دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه های موضوعی علوم انسانی- اجتماعی و فنی- مهندسی در سال 2010 (چکیده)
72 - شناسایی کتابهای مناسب غیر درسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (چکیده)
73 - وب معنایی در پیوند با سیبرنتیک (چکیده)
74 - شناختی از روابط معنایی در هستی شناسی وب (چکیده)
75 - رویکردهای مدیریتی در حفاظت دیجیتالی اطلاعات (چکیده)
76 - بررسی میزان اثر بخشی عناصر ابرداده ای بر رتبه بندی صفحات وب توسط موتورهای کاوش عمومی (چکیده)
77 - مروری بر رویکردهای نمایه سازی خودکار وب : محتوا محوری، استناد محوری و معنا محوری (چکیده)
78 - بازنمایی دانش سازمانی پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران با استفاده از فناوری هستی شناسی (چکیده)
79 - تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریه بار شناختی (چکیده)
80 - تحلیل بسط عبارت‌های جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آن‌ها با سرعنوان‌های موضوعی فارسی در فهرست رایانه‌ای (چکیده)
81 - مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازیابی مفاهیم موضوعی (چکیده)
82 - رابطه بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در سال 87-88 (چکیده)
83 - رابطه بین میزان استفاده اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از فناوری اطلاعات و ارتباطات با میزان انگیزه، روزآمد شدن محتوای درسی کلاس و جذابیت کلاس درس در سال 87-88 (چکیده)
84 - بررسی میزان تاثیر برنامه های کتاب درمانی بر کاهش پرخاش گری کودکان (چکیده)
85 - کاربردهای وب‌سنجی در سنجش ارتباطات علمی (چکیده)
86 - بررسی مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش میزان همخوانی آن با معیارهای تخصصی (چکیده)
87 - بررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فراپیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری (چکیده)
88 - دسته بندی و اصطلاح شناسی آثار وابسته در خانواده شاهنامه فردوسی بر پایه الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای (چکیده)
89 - Users’ perception of Aboutness and Ofness in Images: an Approach towards Subject Indexing Based on Ervin Panofsky’s Theory and Users’ View (چکیده)
90 - نیاز اطلاعاتی و رفتار اطلاع یابی پرستاران: مروری بر مطالعات انجام شده در جهان (چکیده)
91 - نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات: نقش ساختار و کنش در شکل گیری رفتار و الگوی اطلاع یابی (چکیده)
92 - روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONTدر حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) (چکیده)
93 - مقایس کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش (طراحی و ساخت نمونه هستی شماسی اصفا) (چکیده)
94 - پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
95 - الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی و معنابخشی به نمایش نتایج جستجو در نرم افزار کتابخانه‏های دیجیتال (چکیده)
96 - تحلیل ساختار و الگوریتم ذخیره و بازیابی اطّلاعات در پایگاه های استنادی وبی (چکیده)
97 - خانواده های کتابشناختی در فهرستهای رایانه ای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (چکیده)
98 - بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه (چکیده)
99 - اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا (چکیده)
100 - پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران (چکیده)
101 - کاربرد تفکر انتقادی و نظام مند در تدوین گزارش پژوهش (چکیده)
102 - ارزیابی قابلیت‌های عمومی و سیستم مدیریت پایگاه داده نرم‌افزار گرین‌استون برای طراحی و ایجاد کتابخانه دیجیتال پزشکی (چکیده)
103 - کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه (چکیده)
104 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانش آموزان دوره راهنمایی در اینترنت و جایگاه کتابخانه در آن (چکیده)
105 - ارزیابی قابلیت های نرم افزار کتابخانه دیجیتال گرین استون و ارائه الگوی پیشنهادی برای طراحی کتابخانه دیجیتال پزشکی در ایران (چکیده)
106 - شاخص توان علمی: الگویی برای سنجش و مقایسه باروری علمی رشته ها (چکیده)
107 - شناسایی واژه های غیر مفهومی در نمایه سازی خودکار مدارک فارسی (چکیده)
108 - میزان رویت پذیری مقاله های مجله های علمی ایرانی نمایه شده در ISI در مقایسه با مقاله های ایرانی چاپ شده در مجله های علمی بین المللی (چکیده)
109 - ارزیابی نوشته های پژوهشی:‌رویکردها، روشها و معیارها (چکیده)
110 - ارتباطات، اطلاعات و فرهنگ (چکیده)
111 - بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد و عوامل موثر بر آن (چکیده)
112 - آموزش سواد اطلاعاتی، روش ها و راهبردها (چکیده)
113 - مقایسه تطبیقی دو کشور ایران و مالزی از نظر تولید علم در فاصله زمانی سالهای 2005-1990میلادی (چکیده)
114 - بررسی نقش سواد اطلاعاتی در آموزش غیر رسمی : مطالعه موردی عملکرد کتابخانه های دانشگاهی ایران (چکیده)
115 - مروری بر مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها (چکیده)
116 - بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر اجرای مدیریت دانش در کتابخانه های مرکزی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری (چکیده)
117 - ملاحظاتی پیرامون جستجو در فهرستهای پیوسته (چکیده)
118 - سیستم های کتابخانه ای یکپارچه با کد منبع باز (چکیده)
119 - ارزیابی کیفیت طرح ها و مقاله های پژوهشی منتشر شده: بررسی مروری (چکیده)
120 - نظرسنجی از جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران پیرامون نام رشته و احتمال بازنگری در آن (چکیده)
121 - کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در سازمان کتابخانه های آستاندس رضوی با تاکید بر مدیریت اطلاعات (چکیده)
122 - بررسی عوامل موثر بر بهره وری کتابداران کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
123 - ضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامه ها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامه ها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیت های هستی شناسی ها در مقایسه با آن (چکیده)
124 - مدیریت دانش و علوم اطلاعات : پیوندها و برهم کنش ها (چکیده)
125 - نقش ادبیات کودکان و نوجوانان در پاسخگویی به نیازها (چکیده)
126 - بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر اجرای مدیریت دانش در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری (چکیده)
127 - بررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخ دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی (چکیده)
128 - ردپای مفاهیم فلسفی در داستان های کودکان: پژوهشی پیرامون شناسایی مؤلفه های مرتبط با آموزش تفکر فلسفی (چکیده)
129 - همکاری علمی و تولید اطلاعات: نگاهی به مفاهیم و الگوهای رایج در تولید علمی مشترک (چکیده)
130 - مقایسه سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایب‌کوآل (چکیده)
131 - شناسایی، انتخاب و معرفی کتابهای کمک درسی برای درسهای علوم تجربی سالهای اول تا پنجم (چکیده)
132 - بررسی همپوشانی و رتبه‌بندی نتایج بازیابی در فراموتورهای کاوش و موتورهای تحت پوشش آنها (چکیده)
133 - ارزیابی کتاب‌های مرجع چاپی و تخصصی کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد از نظر روزآمدی، اعتبار، جامعیت و تعادل موضوعی (چکیده)
134 - بررسی تطبیقی کیفیت نمایه سازی و رتبه بندی اشیاء محتوایی حاوی عناصر فراداده ای هسته دوبلین و مارک 21 توسط موتورهای کاوش عمومی (چکیده)
135 - یکپارچگی در اندیشه و فرایند پژوهش نگاهی فلسفی و منطقی (چکیده)
136 - تطابق رابط گرافیکی کاربر پایگاههای اطلاعاتی با مدل رفتار اطلاع یابی الیس (چکیده)
137 - شناسایی الگوی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانه های مرکزی دانشگاه ها وسنجش تأثیر آن بر میزان اجرای مدیریت دانش (چکیده)
138 - بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر همکاری علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
139 - بررسی کارآمدی روش‌های موجود در بازیابی اطلاعات بین ‌زبانی فارسی- انگلیسی با استفاده از واژه‌نامه دوزبانه ماشین‌خوان (چکیده)
140 - ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی پایه و واقعی دانشجویان مقطع کارشناسی (چکیده)
141 - بررسی عوامل موثر بر تجربه پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
142 - سواد اطلاعاتی، مهارتهای دستیابی به اطلاعات برای دانشجویان مهندسی (چکیده)
143 - پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای گروه آموزشی کتابداری و اطلاع‏رسانی دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی مسائل، عوامل مطرح و مدل پیشنهادی (چکیده)
144 - دانش پویا در کتابخانه ها: بحثی پیرامون اشتراک دانش و مفاهیم مرتبط با آن (گزارش یک طرح پژوهشی) (چکیده)
145 - آموزش تفکر فلسفی به کودکان: تحلیل محتوای داستانهای کودکان (چکیده)
146 - دسترسی آزاد به منابع اطلاعاتی و چالشهای کتابداران (چکیده)
147 - نقش رهبری در رشد فردی و توسعه سازمانی در کتابخانه ها از دیدگاه مدیریت دانش (چکیده)
148 - اشتراک دانش، راهبردی برای توسعه خدمات کتابخانه (چکیده)
149 - نقش ارتباطات و مدیریت دانش در یادگیری و یاددهی در کتابخانه ها (چکیده)
150 - یادگیری و یاددهی در کتابخانه ها با تأکید بر بهره گیری از مدیریت دانش (چکیده)
151 - بررسی میزان توانمندی گروه بحث الکترونیکی علوم کتابداری و اطلاع رسانی (LIS) در تشکیل سرمایه اجتماعی (چکیده)
152 - تأثیر مدیریت دانش در ایجاد تحول در کتابخانه ها (چکیده)
153 - بررسی درک کاربران از محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی بر اساس مدل نیلسن(مقایسه پایگاه مقاله های الکترونیکی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با پایگاه مقاله های پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران) (چکیده)
154 - بررسی وضعیت همکاری علمی اعضاء هیئت علمی در چهار حوزه موضوعی در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
155 - بررسی میزان رعایت معیارهای ساختاری منابع مرجع چاپی فارسی (چکیده)
156 - ردپای مفاهیم فلسفی در داستانهای کودکان: پژوهشی پیرامون شناسایی مؤلفه های مرتبط با آموزش تفکر فلسفی (چکیده)
157 - ضرورت ها و راهکارهای عملی برای تاسیس انجمن کتابداری آموزشگاهی ایران (چکیده)
158 - مبانی نظری و عوامل مؤثر بر فرایند راهنمایابی و استفاده کاربران از امکانات کمکی در نرم‌افزارهای پایگاه‌های اطلاعاتی (چکیده)
159 - از آرمان ها تا واقعیت: تحلیلی از مهم ترین چالش ها و رویکردهای سازماندهی اطلاعات در عصر حاضر (چکیده)
160 - جایگاه کتابخانه ها مدارس در پشتیبانی از طرح ارزشیابی توصیفی نظام آموزش ابتدایی (چکیده)
161 - بررسی عوامل مشوق و بازدارنده اشتراک دانش در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس (چکیده)
162 - ارزشیابی تحصیلی، نظام نوین آموزش ابتدایی در ایران و جایگاه کتابخانه های مدارس در آن: گزارشی از یک پژوهش (چکیده)
163 - بررسی وضعیت و بسترهای به اشتراک گذاری دانش در سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی، در انطباق با الگوی نوناکا و تاکه اوچی (چکیده)
164 - تحلیل پیوندهای فرامتنی در وب سایتهای کتابخانه های دانشگاهی ایران (چکیده)
165 - داستان، همچون ابزاری برای کمک به کودکان و نوجوانان در مقابله با مشکلات (چکیده)
166 - تحلیل محتوای کتابهای داستانی مناسب کودکان در گروه سنی ب با رویکرد کتاب درمانی (چکیده)
167 - مدیریت دانش ابزاری برای ایجاد تحول در مدیریت کتابخانه ها (چکیده)
168 - نقش ادبیات کودکان و نوجوانان در پاسخگویی به نیازهای آنان (چکیده)
169 - موانع مطالعه غیِردرسی حرفه ای در دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع رسانی (چکیده)
170 - رهنمودهایی برای نگارش، ممرور نوشتارها و پیشینه پژوهش در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی (چکیده)
171 - نقش آموزشی کتابخانه‌های دانشگاهی: مروری بر مباحث عمده و جریان شکل‌گیری (چکیده)
172 - بررسی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده مطالعه و رابطه نگرش به مطالعه و کتابخوانی با الگوی انگیزشی مزلو (چکیده)
173 - ارزیابی نمایه‌های پایان کتاب‌های فارسی حوزه علوم اجتماعی از نظر رعایت ملاک‌های استاندارد ایزو 999 (چکیده)
174 - مطالعه وضعیت تولید اطلاعات علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
175 - بررسی و تحلیل عناصر و ویژگی‌های مطرح در رابط کاربر نرم‌افزار سیمرغ و تعیین میزان رضایت دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد از تعامل با این نرم‌افزار (چکیده)
176 - ضرورت های نوین بازنگری در ذخیره و بازیابی اطلاعات (چکیده)
177 - سنجش اثربخشی کارگاه‌های آموزشی مهارتهای سواد اطلاعاتی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر